• Algemeen

• Spirit is een grote zaterdagvereniging met 1200 leden en heeft als thuisbasis Ouderkerk aan den IJssel, gelegen aan de rand van het groene hart van de Krimpenerwaard. Ons complex bestaat uit vier velden: 3 kunstgrasvelden met wedstrijdverlichting en 1 grasveld. Daartussen een mooi centraal gelegen clubgebouw met 16 kleedkamers, 2 verzorgingsruimten, 3 scheidsrechters kleedkamers en andere faciliteiten. Een tribune langs het hoofdveld met ruim 250 zitplaatsen completeert het geheel.

• Meer dan 60 senioren-, junioren- en pupillenteams spelen hier wekelijks hun wedstrijden en er wordt nagenoeg iedere werkdag getraind. In 2013 zijn wij door Radio 538 en de ING (in samenwerking met de KNVB) uitgeroepen tot Leukste Amateurclub van Nederland. In 2014 zijn wij zijn genomineerd voor de Rinus Michels Award, voor de beste jeugdopleiding van Nederland. In 2015 werd Spirit zelfs uitgeroepen tot De leukste amateurclub van Nederland.

Op de website kunt u alle relevante gegevens over onze club vinden, of het nu gaat om actueel nieuws over wedstrijden, uitslagen, afgelastingen of andere activiteiten dan wel informatie over de verenigingsstructuur, het lidmaatschap, de contributie, etc. Wij hopen met deze site in een behoefte aan informatie over Spirit te voorzien en mocht de door u gewenste informatie (nog) niet aanwezig zijn, aarzel dan niet en stuur een e-mail of bel naar de betreffende functionaris.