• Coronamaatregelen per 29 september 2020

Gisterenavond werd door premier Mark Rutte en minister Hugo de Jong weer een corona-persconferentie gegeven. Daarin werden maatregelen aangekondigd die op korte termijn ingrijpende gevolgen hebben voor onze sportvereniging. Vanaf dinsdagavond 29 september gelden vanaf 18.00 uur de volgende maatregelen voor onze club:

Trainingen en wedstrijden worden gespeeld zonder publiek. Dit betekent dat we weer teruggaan naar de situatie in mei van dit jaar, toen we o.a. werkten met een kiss-and-ride route op onze grote parkeerplaats.

Tevens zal de kantine vanaf dinsdag 29 september 18.00 uur gesloten zijn.

De maatregelen duren in ieder geval 3 weken. Daarna zal het kabinet naar aanleiding van de ontwikkelingen rondom het coronavirus bekijken of de maatregelen worden aangepast. We zijn als vereniging natuurlijk teleurgesteld. Het sociale en maatschappelijke aspect is een belangrijk onderdeel van onze club. Aan de andere kant zijn we blij dat we nog wel mogen blijven sporten. We begrijpen ook dat deze maatregelen nodig zijn om het virus onder controle te krijgen.

We verwachten dat de KNVB naar aanleiding van de persconferentie met een verklaring zal komen. Vandaag en woensdag nemen we als club de tijd om de communicatie op een rijtje te zetten en onze leden te informeren. Dat doen we via onze website, e-mail en socials.