• Spirit onder 23 heeft de vriendschappelijke wedstrijd tegen Alexandria’66 JO19-1 met 1-1 gelijk gespeeld. Voor Spirit was het de eerste wedstrijd van het seizoen. Eigenlijk was het de bedoeling dat het gezelschap maandagavond gezamenlijk zouden trainen, maar logistiek was dat niet mogelijk. Trainer/coach Leen Vreeken moest het dus doen met alleen een wedstrijd.
    In een gelijk opgaande wedstrijd kwam Spirit na ruim een half uur op voorsprong. Ingmar Burema kreeg als laatste de voet tegen de bal, nadat De Vaal de bal klaar legde voor Raoul Haliwela. De aanvaller, die zaterdag tegen SVS nog doeltreffend was, kopte op de lat. Zijn collega aanvaller van Spirit 1 zette uiteindelijk de 1-0 op het scorebord.
    In de 2e helft ging de bezoekers op jacht naar de gelijkmaker. Beide ploegen kregen kansen, maar vlak voor tijd was doelman Kevin Verstappen toch kansloos: 1-1.

De competities zijn weer begonnen.
    Ook dit jaar zullen er weer diverse doordeweekse oefenwedstrijden en wedstrijden voor de VR-Cup door de Spirit teams gespeeld worden. Ook de Beloften van Spirit (Spirit onder 23) zal daarin ook spelen.

Ter voorbereiding van de officiele wedstrijden speelt het team van coach Leen Vreeken dinsdagavond een oefenwedstrijd spelen tegen Alexandria'66 JO19-1.

Dit jeugdteam speelt in de 2e divisie, in een zware poule met diverse BVO teams zoals MVV, FC Den Bosch en FC Dordrecht.

De wedstrijd wordt gespeeld in Ouderkerk en begint om half 9.