• Jubileumactiviteiten opgeschort tot 2021

Op 27 oktober 2020 bestaat onze club Spirit 75 jaar. Begin dit jaar is een jubileumcommissie (Spirit75) samengesteld, die bestaat uit de volgende leden: Ferry Govers, Christian Verkade, Ingrid Snijders, Gert Visser, Brigitte Govers, Rene Boers, Jelmer Nomen en Henk Lammertse. Een mooi programma in concept was al gemaakt en het zwaartepunt van de jubileumactiviteiten zou liggen in het weekend van 30/31 oktober. Ook is het streven een mooi gedenkboek te maken over 75 jaar Spirit.

De huidige toestand in de wereld, en die van de voetbalsport in het bijzonder, heeft de jubileumcommissie (en in navolging daarvan het bestuur) doen besluiten de feestelijke activiteiten te verplaatsen naar het voorjaar van 2021. Vermoedelijk zal het jubileum gevierd worden in mei of juni. Wel is het streven het jubileumboek dit najaar (rond oktober) uit te brengen. Uiteraard afhankelijk van de ontwikkelingen met betrekking tot het Corona-virus.

Gelukkig staat het raamwerk van de activiteiten al en is het een kwestie van verschuiving naar een periode zonder onzekerheden en waarin een ieder vrijelijk zijn of haar feest kan vieren ter ere van onze prachtige club. Wij betreuren dat we tot deze maatregel hebben moeten besluiten maar hopen tegelijkertijd op uw begrip. Geel/wit zit immers in ons ieder bloed.