• Jubileumshirt Sneak preview 7

Op 27 oktober van dit jaar bestaat onze club 75 jaar. De festiviteiten zijn een jaar uitgesteld, maar sommige dingen willen we toch gewoon door laten gaan, zoals de introductie van het jubileumshirt. Ons 1e heren-team zal vanaf zaterdag 19 september (opening competitie) gaan spelen met dit speciaal voor het jubileum ontworpen (retro-)shirt. Vanaf vandaag zullen wij iedere werkdag en op zaterdag voor 10.00 uur een sneak-preview van het shirt verzorgen, waarbij telkens een klein stukje van het shirt te bewonderen zal zijn. Op zaterdag de 19e september zal het shirt in volle glorie te bewonderen zijn om 15.00 uur op het Hoofdveld. Overigens zal dit shirt via de webshop voor alle leden ter beschikking worden besteld. Een collectors-item om te dragen in je vrije tijd, de training of gewoon als hebbedingetje. Meer informatie hierover volgt.

Vandaag, 15-9: onze thuishaven. De “skyline” van Ouderkerk, met als meest prominente gebouw onze oude kerk, waarvan de oudste gedeelten al bijna 1000 jaar oud zijn. HET gezicht van onze thuishaven Ouderkerk aan den IJssel. Op een subtiele manier verwerkt in het ontwerp van het shirt.