• Kick-off vv Spirit en Plus Vergeer Clubfund actie!

Op 9 maart jongstleden was er de succesvolle aftrap van de unieke Plus Vergeer ClubFund-actie die vv Spirit samen met Plus Vergeer heeft opgezet. Ieder vv Spirit lid krijgt via zijn leider (worden maandagavond verstrekt) een eigen unieke actiefolder waarmee men eenvoudig de eigen FANshop kan openen.
    Bovendien kan men ook heel makkelijk familie, vrienden en bekenden uitnodigen een bezoekje te brengen aan de FANshop én te gaan sparen voor FANartikelen. Voor zichzelf of voor het lid.
    Want 1 ding moge duidelijk zijn??vanaf nu gaan we allemaal sparen voor gratis FANartikelen bij Plus Vergeer. Je eigen spelersfoto op artikelen als muismat, broodtrommel of badslippers??dat wil toch iedereen.
    Je spaart bovendien niet alleen voor jezelf maar ook voor de Clubkas. Want van iedere bestelling ontvangt vv Spirit een heel mooi gedeelte direct in de clubkas. Als dat geen mooi 1-2’tje is!