• KNVB gaat zaterdag foto’s nemen op ons complex

De KNVB heeft onze club en complex uitgekozen om foto’s te maken die ze gaan gebruiken op de website, in nieuwsbieven en in informatieflyers. Uiteraard zijn wij daar als bestuur zeer door vereerd en onderschrijft ook de goede naam die wij als club bij de KNVB hebben. Zaterdag 28 september komt een fotograaf van de KNVB foto’s maken op ons complex van ongeveer 11.00-15.00 uur. Hij zal foto’s maken van verschillende wedstrijden, de accommodatie en het clubhuis.

Als je er bezwaar tegen hebt gefotografeerd te worden, kun je dat aangeven bij de fotograaf (Laurens) of bij één van de aanwezige bestuursleden.

Namens de KNVB en het bestuur van VV Spirit alvast bedankt voor ieders medewerking.