• Mul BV en Van der Velden nieuwe sponsors

Dat Spirit een levendige vereniging is, is wel bekend binnen de wijde regio. Dat dit gevolg heeft voor het aantal leden is ook helder. Maar ook steeds meer (grote) sponsors hebben de voetbalclub uit Ouderkerk weten te vinden om met financiële ondersteuning de club tot een bloeiende en aantrekkelijke vereniging te maken.

De komende dagen gaan we aandacht besteden aan deze nieuwe sponsors, of sponsors die hun contract weer verlengd hebben.

Vandaag gaan we beginnen met 2 bedrijven die onze jeugdafdeling een warm hart toedragen. Als sponsor van een aantal jeugdteams zullen de namen van Mul BV en Van der Velden de komende jaren op de kleding van deze teams prijken.

Mul BV, ontwerpers en adviseurs, voegt waarde toe aan uw bedrijfsvoering.  Door goed naar u te luisteren en met u mee te denken, bieden zij u de juiste ondersteuning bij uw technische installaties en facilitair management. Een van de kernwaarden van Mul is betrokkenheid, zowel bij uw organisatie als de samenleving. De financiële ondersteuning van Spirit is daar een mooi voorbeeld van.

Van der Velden Assurantiën, Hypotheken en Pensioenadviseurs is een bedrijf dat sinds de tijd dat men bij Spirit voorzichtig met sponsoring begon (begin jaren ’60) actief als sponsor. Toch heeft het huidige management besloten deze sponsoring uit te breiden om de groei en mogelijkheden van Spirit te faciliteren. Juist het persoonlijke contact staat bij Van der Velden in hoog aanzien. Een kernwaarde die we bij Spirit graag onderschrijven.