• Nominatie beste Jeugdopleiding van Nederland

In 2014 was Spirit genomineerd voor Rinus Michels Award. Deze award wordt oa gegeven aan de Beste trainer van Nederland en de Beste Jeugdopleiding van Nederland. Voor dat laatste onderdeel was Spirit in de race. Naast Spirit waren ook de Koninklijke HFC uit Haarlem en Excelsior ’31 uit Rijssen genomineerd voor De Beste Jeugdopleiding van Amateurclubs van Nederland.

Op vrijdag 9 mei om ca. 15.00 uur sprak de jury in het stadion van PEC Zwolle namens de KNVB de verlossende woorden en werd onze mooie club, na in december al de titel behaald te hebben van De Leukste Amateurclub van Nederland, helaas niet uitgeroepen tot prijswinnaar in deze categorie. De winnaar was Koninklijke HFC.

Het feit dat we genomineerd waren was al een prijs op zich. Een groot compliment voor een ieder binnen de club die zich de loop van de jaren intensief met de structuur van de club, en de jeugdopleiding in het bijzonder, heeft beziggehouden.