• Ophalen Jubileumboek Spirit 75 jaar

Het is zover! Het prachtige jubileumboek “Spirit 75 jaar” is klaar. We zijn trots op het vele werk dat is verricht, en misschien nog wel trotser op het uiteindelijke resultaat: een geweldig historisch document over onze geweldige club van maar liefst 300 pagina’s. Vol met prachtige verhalen, foto’s, wetenswaardigheden en interviews. En dat alles in een hardcover uitgave, met zwart en gouden bedrukking. Ook nog een sieraad voor uw boekenkast dus. Omdat wij graag willen dat het boek bij alle Spirit-families terecht komt , hebben wij besloten het boek gratis ter beschikking te stellen, met die voorwaarde dat er 1 boek per huisadres (gezin) kosteloos ter beschikking komt. Uiteraard kunt u altijd meerdere exemplaren tegen kostprijs (€15 per stuk) kopen. U kunt dit aangeven wanneer u uw boek op komt halen. Omdat wij ter plaatse niet beschikken over een pin-automaat, dienen deze extra exemplaren contant afgerekend te worden.

Voor niet-leden zijn er ook losse exemplaren op deze 2 zaterdagen beschikbaar voor een bedrag van €15. Hier geldt ook uitsluitend tegen contante betaling.

Vanwege de RIVM matregelen inzake het Corona virus hebben we besloten de boeken via een zogenoemde drive through uit te delen. Dit betekent dat u in uw auto (of lopend of op de fiets) langs het uitgiftepunt kan rijden en u het boek uitgereikt krijgt. Nogmaals: er is 1 boek gratis beschikbaar per huisadres. Vergeet niet uw mondkapje te dragen ter bescherming van u zelf en onze mensen.

Waar kunt u het boek ophalen:

Goudriaan Transport BV

Zijdepark 31

2935 LB Ouderkerk aan den IJssel

Wanneer:

Zaterdag 28 november en 5 december van 12.00-16.00 uur.

Let op: beslist niet vroeger komen, vanwege werkzaamheden die nog op het terrein van Goudriaan Transport plaatsvinden.

Nog even dit:

Vanwege de verwachte drukte, is er een kans dat er wachtrijen met auto’s gaan ontstaan. Deze willen we uiteraard niet op de Provinciale weg N475 (Zijdeweg) hebben. We vragen u zodra u het bedrijventerrein Zijdepark oprijdt, door te rijden tot achter aan het bedrijventerrein en hier om de gebouwen te rijden (u rijdt dan langs Hogendoorn Grondverzet en Heiwerken) zodat de wachtrij zich vanaf de andere kant zal gaan vormen. Dan zijn we verder niemand tot last.

U zult begrijpen dat dit een grote logistieke operatie is. Meer dan 1000 boeken zullen wij uit gaan delen. We kunnen dan ook niet zo maar een boek meegeven voor iemand anders. Wanneer diegene dat wil verzoeken wij u een door het betreffende lid ondertekende brief mee te nemen, waarin hij/zij u machtigt het boek mee te nemen.

Wanneer u echt niet in staat bent dit boek op te komen halen op één van deze twee zaterdagen, kunt u een mail sturen naar hoofdbestuur@vvspirit.nl  onder vermelding van uw naam en  een datum dat u het boek wel op zou kunnen halen. We zullen deze (hopelijk minimale) verzoeken zoveel als mogelijk clusteren en met een nieuwe datum bij u terugkomen.