• Parkeren

Spirit beschikt over een mooie parkeerplaats bij de hoofdingang aan de Sportlaan in Ouderkerk. Met ca 85 parkeerplaatsen lijkt onze club over voldoende ruimte te beschikken. Echter kan het gebeuren dat bij drukke momenten deze plaatsen in gebruik zijn.

Let op! Parkeer niet uw auto op de straat rondom deze parkeerplaats. Daar geldt een parkeerverbod-zone! Als alternatief kunt u ook parkeren aan de achterkant van ons sportpark. U rijdt vanaf de parkeerplaats aan de hoofdingang de Sportlaan weer terug. Bij de Kerkweg gaat u rechts het dorp in. Na ca 550 meter gaat u rechts de Julianastraat in. Na 80 meter gaat u rechts de Wilhelminastraat in. Aan het eind van deze straat gaat u links en ziet u aan uw rechterkant de parkeerplaats. U verlaat lopend de parkeerplaats naar rechts (met uw rug naar de snackbar). Aan de achterkant van het gebouw van de schietvereniging vindt u de ingang van ons sportpark.