• Pupil van de week 28 september 2019

Ik ben Thijs van der Zee en ik speel in JO9/1.

Zaterdag 28 september was ik pupil van de week bij wedstrijd vv Spirit - SVS.

Ik vond het erg leuk dat ik hiervoor gevraagd was want mijn grote neef Tim speelt in het 1e team en mijn oppas Anton ook.

Ik kreeg eerst een mooie bal van Spirit waar ik in de kleedkamer een handtekening van alle spelers op liet zetten.

Daarna mocht ik meedoen met de warming up, ik heb geprobeerd Tim te volgen met rennen en zijn oefeningen na te doen. Dat vond ik erg leuk maar was wel moe daarna.

Daarna mocht ik met de spelers en de wedstrijdbal het veld oplopen om de aftrap te doen. Dat vond ik wel spannend of ik ging scoren

Gelukkig schoot ik in het doel!

De 1e helft mocht ik in de dug out zitten naast Anton.  Aantal spelers schreeuwen wel hard maar dat hoort erbij hoorde ik.

Na de 1e helft kreeg ik eten en drinken van spirit in de kantine en heb ik de 2e helft verder gekeken en zag ik dat Spirit gelukkig op het allerlaatst nog een doelpunt maakte en met 1-0 heeft gewonnen.

Ik heb een erg leuke middag gehad en de bal heeft een mooie plek in mijn kamer.

Bedankt allemaal
    groetjes,