• Scherp Verpakkingen verlengt sponsorcontract

Dat Spirit een levendige vereniging is, is wel bekend binnen de wijde regio. Dat dit gevolg heeft voor het aantal leden is ook helder. Maar ook steeds meer (grote) sponsors hebben de voetbalclub uit Ouderkerk weten te vinden om met financiële ondersteuning de club tot een bloeiende en aantrekkelijke vereniging te maken.

Ook de komende dagen gaan we weer aandacht besteden aan deze nieuwe sponsors, of sponsors die hun contract weer verlengd hebben. Vandaag is het de beurt aan een Topsponsor die al enkele jaren aan onze vereniging verbonden is: Scherp Verpakkingen uit Krimpen a/d IJssel.

Scherp is een groothandel, waar je o.a. terecht kunt voor Folie verpakkingen, Papieren verpakkingen, Bescherm verpakkingen, Omsnoeringen, Enveloppen, Tape en etiketten, Hygiëne en schoonmaak, Machines, Stazakken of Doypacks, Exportverpakkingen en Bedrukte verpakkingen. Een bedrijf dat al jaren gevestigd is in Krimpen a/d IJssel, maar inmiddels ook opslaglocaties kent in de Kwakel en in Soest. Directeur Leen Schakelaar is een oude bekende bij Spirit. Vroeger in de jeugd als talentvol speler, en later nog wat wedstrijden in ons 1e elftal. Een blessure hinderde een echte doorbraak van Leen.

Toch is Leen zijn "oude" cluppie altijd trouw gebleven. Met een uitgebreid sponsorpakket staat Scherp ook de komende jaren weer garanti voor de ondersteuning van de club waar hij altijd veel plezier mocht beleven. "En waar ik nog steeds graag kom", haast Leen zich te zeggen. Onnodog te zeggen dat Spirit trots en zeer blij is met sponsors als Scherp Verpakkingen. Een bedrijf dat net als Spirit betrouwbaarheid, gezelligheid en scherpte uitstraalt.