• Spek Kozijnen en Aannemersbedrijf Spek verlengen topsponsorcontract

Dat Spirit een levendige vereniging is, is wel bekend binnen de wijde regio. Dat dit gevolg heeft voor het aantal leden is ook helder. Maar ook steeds meer (grote) sponsors hebben de voetbalclub uit Ouderkerk weten te vinden om met financiële ondersteuning de club tot een bloeiende en aantrekkelijke vereniging te maken.

De komende dagen gaan we aandacht besteden aan deze nieuwe sponsors, of sponsors die hun contract weer verlengd hebben. Vandaag is het de beurt aan een Topsponsor die al enkele jaren zeer trouw onze vereniging ondersteunt: Spek Kozijnen en Aannemersbedrijf Spek uit Ouderkerk a/d IJssel.

Wilt u een woning écht iets laten uitstralen? Dan geven kwalitatieve hardhouten kozijnen de gewenste sfeer. Voor particulieren en bouwondernemers is Spek Kozijntechniek dé leverancier van hoogwaardige hardhouten kozijnen, deuren en ramen. Of het nu gaat om de vervanging van bestaande kozijnen, een verbouwing of nieuwbouw van woningen.

Heeft u bouwplannen? U kunt het zo gek niet bedenken of Bouw- en aannemingsbedrijf  C. Spek heeft het samen met particulieren in de Zuid-Hollandse Krimpenerwaard en omstreken gerealiseerd. Of het nu gaat om een extra woonruimte, het plaatsen van een dakkapel of complete nieuwbouw van een huis, Bouw- en aannemingsbedrijf C. Spek B.V. regelt het hele project voor u.

2 bedrijven, met een aantal gemeenschappelijke eigenschappen: werken volgens de nieuwste technieken en kwaliteit staat voorop! En juist die zaken neemt directeur Cees Spek zeer serieus. "Wij doen geen concessies aan de kwaliteit en kunnen door middel van echte vakmensen en de beste technieken het voor de klant gewenste project realiseren. Kwaliteit en techniek. Het lijkt Spirit wel". Spek is begonnen met het sponsoren van het 2e elftal en was als Topsponsor actef voor de gehele vereniging. Hij gaat nu zijn 2e periode in als Topsponsor, en staat de komende 3 jaar met beide bedrijven op de rugzijde van zowel het eerste als tweede elftal. Terecht noemen wij dat bij spirit een "sponsor waar je op kan bouwen".