• Afgelopen dinsdagavond hebben de Spirit Beloften voor de VR-Cup met 2-2 gelijk gespeeld tegen Schoonhoven -23.
    De 1e helft speelde Spirit voornamelijk op de helft van de tegenstander, maar verzuimde men de vele grote scoringskansen te verzilveren.
    In de rust werden er 2 wissels doorgevoerd en begon Spirit weer voortvarend aan de wedstrijd. Schoonhoven kwam er wel een paar keer gevaarlijk uit via de counter, waardoor Spirit een keer aan de noodrem moest trekken. De “houdbare” directe vrije bal vloog in de goal: 0-1.
    Spirit toonde veerkracht door na een mooie aanval over een paar schijven via Ingmar Burema snel de 1-1 te maken. Spirit wisselde aanvallend door een 4e aanvaller voor een verdediger in te brengen, maar het was toch Schoonhoven die 10 minuten voor tijd na een goede aanval op 1-2 kwam. In deze fase was Spirit wel ijverig, maar werden de gemaakte afspraken niet altijd nagekomen en waren de posities soms niet goed bezet. Spirit wisselde voor de 4e keer en kreeg uiteindelijk net voor tijd wel loon naar hard werken. Het was Tim van der Zee die uit een vrije trap de eindstand van 2-2 op het scorebord bracht.
    De eerstvolgende wedstrijd wordt op 11 februari om 20.00 uur gespeeld, uit tegen Oudewater.

• Vooraf gezien:
    Na de 0-3 overwinning bij Bergambacht spelen de Beloften van Spirit dinsdagavond om 20.00 uur thuis om de VR-Cup (-23) tegen Schoonhoven. De Beloften spelen verzorgd en dominant voetbal en het zijn vaak interessante wedstrijden. Kom de mannen van de toekomst aanmoedigen.

Spirit is ingedeeld in Poule A met Bergambacht, Schoonhoven, Oudewater en Olympia.