• In een aantrekkelijke en open wedstrijd wint Spirit -23 met 4-2 van Jodan Boys JO19-1.  De goals kwamen op naam van Robin Brouwer (schitterend afstandsschot), Tjerk de Kogel en 2x Ingmar Burema. Het was zeker voor de 5 geselecteerde JO19-1 spelers (waarvan 2 1e jaars) een mooie test met veel leermomenten.
    De eerstvolgende wedstrijd van Spirit -23 is op 10-03 om 20.15 uur uit tegen Oudewater voor de VR-Cup. Spirit heeft dan aan een gelijkspel genoeg om door te bekeren naar de laatste 16.

De competitie ligt 2 weken stil, maar heb je toch zin om een leuke pot voetbal te kijken?

Dinsdagavond a.s. spelen onze beloften, een mix van jongens van onder de 23 uit het 1e, 2e, 3e en JO19-1, een leuke oefenwedstrijd tegen Jodan Boys JO19-1 die uitkomt in de landelijke 2e divisie. Ons team speelt aantrekkelijk en aanvallend voetbal, kom dat zien!

Aanvang 20.15 uur