• Spirit doet mee aan Nationale Voetbalweekend

Op zaterdag 10 juni 2023 viert de KNVB het amateurvoetbal tijdens Het Nationale Voetbalweekend. De KNVB heeft Spirit gevraagd als locatie te dienen voor dit prachtige initiatief. We laten weer zien hoe mooi en belangrijk onze sport is voor en in Nederland. En Spirit is niet voor niets verzocht hieraan deel te nemen: met haar prachtige complex en zeer positieve imago, dient Spirit als een voorbeeld voor andere amateurclubs in Nederland. En daar zijn we trots op. Op deze zaterdag 10 juni zal het complex van Spirit plaats bieden aan de Final League voor de meisjesteams Onder 13 en Onder 17. En met een beetje geluk, kunnen we als toetje ook nog naar een nacompetitiewedstrijd voor promotie naar de 1e klasse van het 1e herenteam kijken. Kom dus zaterdag 10 juni naar Spirit. Daar is altijd wat te doen!