• Sponsor van het 1e uur Gego Expert gaat door als sponsor

Dat Spirit een levendige vereniging is, is wel bekend binnen de wijde regio. Dat dit gevolg heeft voor het aantal leden is ook helder. Maar ook steeds meer (grote) sponsors hebben de voetbalclub uit Ouderkerk weten te vinden om met financiƫle ondersteuning de club tot een bloeiende en aantrekkelijke vereniging te maken.

De komende dagen gaan we aandacht besteden aan deze nieuwe sponsors, of sponsors die hun contract weer verlengd hebben. Vandaag is het de beurt aan een sponsor van het 1e uur: Gego Expert uit Krimpen a/d IJssel.

Ooit zijn de gebrouders Goudriaan begonnen met een winkel in witgoed, bruingoed en fietsen. Tegenwoordig kunt u in de winkel op uw gemak de nieuwste producten bekijken en vergelijken. Maar het belangrijkste speerpunt is persoonlijke aandacht voor de klant. Zo voorzien zij u graag van deskundig advies op maat. Daarnaast kunt u de beste service verwachten, vertrouwd dichtbij!

Plotsklaps uw wasmachine kapot, en dan? De eigen servicedienst kan z.s.m. bij u langskomen. De reparatie van bijvoorbeeld uw wasmachine, TV of inbouwapparatuur wordt snel en vakkundig uitgevoerd. U kunt telefonisch een reparatieverzoek indienen of online het reparatieformulier invullen. Gego Expert is al sinds het begin van het bestaan van Spirit een belangrijke sponsor. Naast algemene sponsor is men jarenlang sponsor geweest van het 3e elftal. De laatste jaren richt de sponsoring van Gego Expert zich met name op het hoogste jeugdelftal, de JO19-1 (voorheen A1). Dit team speelt al jaren in de hoofdklasse en deed vorig seizoen zelfs mee om promotie naar de landelijke 4e divisie. Uniek voor een dorspclub als Spirit. Reden voor eigenaar Marco de Jager om ook de komende jaren Spirit en met name de JO19-1 te ondersteunen.