• Sponsoractie Plus Vergeer: nog 2 weken!

Gelukkig zijn heel veel mensen op de hoogte van de sponsoractie van Plus Vergeer. Met deze spaaractie gaat Plus duizenden clubs en verenigingen een (financieel) steuntje in de rug geven. Klanten kunnen sparen voor zogenoemde sponsorpunten en kunnen deze schenken aan Spirit. Heel veel klanten hebben dit al gedaan. Toch kunnen we in deze lastige tijden natuurlijk nog veel meer gebruiken. Doe mee en spaar je club gezond!

Van 5 september t/m 13 november ontvang je bij elke 10 euro aan boodschappen en bij geselecteerde actieproducten een sponsorpunt. Dit is een voucher met een unieke code. Deze unieke code kun je activeren op de actiesite en vervolgens bepaal je zelf aan welke club of vereniging je de sponsorpunt(en) schenkt. Wij zouden het natuurlijk geweldig vinden wanneer u dit doet voor vv Spirit. Hoe meer sponsorpunten je spaart, hoe meer euro's dat oplevert voor de kas van onze club!

U kunt uw sponsorpunten activeren op: https://mijn.plus.nl/sponsorpunten/verzilveren?id=1558

Vindt u het desondanks toch lastig: vraag altijd uw sponsorpunten op bij de kassière of op het zelfscan apparaat en lever uw punten in de speciaal daarvoor bestemde collectebus op de bar bij Spirit. Fijn wanneer u het kraslaagje er zelf al afhaalt overigens. Wij zullen er dan voor zorgdragen dat uw sponsorgeld op de juiste plek terechtkomt: uw cluppie Spirit

Doe uw aankopen de komende weken dan ook zo veel als mogelijk bij plus Vergeer in Ouderkerk en spaar de sponsorpunten voor Spirit.