• Sponsortoernooi 2019

Ook dit jaar organiseert v.v. Spirit haar jaarlijkse sponsortoernooi. We willen er een familiefeest van willen maken! Je bent welkom vanaf 17:00 uur waar je voor euro 15,- p.p. deel kan nemen aan het buffet. Kinderen t/m 3 jaar zijn gratis en kinderen 4-12 jaar euro 5,-. Ook bestaat de mogelijkheid voor Halal eten, geef dit dan aan in de mail van de aanmelding. De wedstrijden starten om 19:00 uur. De verwachte tijd voor de finale is ca. 22:15 uur. De gehele avond is er gezellige muziek. Deelname is kosteloos!

Er kan nog ingeschreven worden via sponsorzaken :4vvspirit.nl met bedrijfsnaam, contactpersoon, telefoonnummer, aantal personen voor het buffet.

Ook dit jaar werken we weer met consumptiemunten, deze kunt u vooraf ook al bestellen.

Een team bestaat uit 6 veldspelers(-sters) en een doelman/-vrouw. In de voorronden speelt ieder team 3 wedstrijden van 15 minuten. Winnaars van de poules gaan daarna door naar de halve finale en mogelijk naar de finale. In het laatste geval worden er dus 5 wedstrijden van 15 minuten gespeeld. Er is op het toernooi maximaal plaats voor 24 teams.
    Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de organisatie: Ester Rongen: 06 2389 8178 / Annemarie van Cappellen: 06 1819 2991 of stuur een mail naar sponsorzaken@wspirit.nl.

Sponsortoernooi 2019