• Oefenprogramma en zomeractiviteiten

Hieronder staat de aftrap van het seizoen 2020/2021 aangeven in zoverre dit momenteel bekend is.
    Let op wijzigingen die tot die tijd eventueel nog aangebracht kunnen worden.

Aangegeven is o.a. wanneer voor welke groep de 1e training start. Check het reguliere trainingsschema op www.vvspirit.nl/trainingen voor de verdere trainingsdagen en tijden.

Tevens worden de (oefen)wedstrijden vermeldt.

BEN JE AFWEZIG CQ NOG OP VAKANTIE ALS JOUW TEAM REEDS START, GEEF DIT TIJDIG AAN DE DESBETREFFENDE WEDSTRIJDSECRETARIS EN HOOFDTRAINER DOOR!
    Hun contractgegevens vind je op www.vvspirit.nl/organisatie .

Extra zomeractiviteiten

Daar de verwachting is dat veel jeugd thuis zal zijn is in de zomervakantie een extra programma opgesteld.
    Dit voor leden en niet-leden. Aanmelden kan bij Spirit 10 minuten voor aanvang van de activiteit.

Voor de jongens en meisjes van 7 tot 10 jaar (O8-O10) en 11 tot 13 jaar (O11-O13) zijn er op drie woensdagen voetbaltoernooien.

Voor de jeugd van 12 t/m 18 jaar worden momenteel met het jongerenwerk leuke activiteiten voorbreid op twee vrijdagmiddagen, Zodra hierover meer bekend is wordt dit o.a. op deze site verder gecommuniceerd.