• Op naar een nieuw seizoen!

Na een lang bijzonder voetbalseizoen staan we over een aantal weken alweer voor de start van het seizoen 2021-2022. Gelukkig hebben we het afgelopen seizoen na veel (onderlinge) (jeugd)activiteiten nog wat wedstrijden tegen andere clubs kunnen spelen, hopelijk kunnen we na deze zomer weer een normaal seizoen draaien. Complimenten aan alle vrijwilligers die het afgelopen seizoen met positieve moed de vereniging draaiende hebben gehouden. We ontmoeten jullie en hopelijk weer veel nieuwe vrijwilligers graag weer over een aantal weken op ons mooie complex!

In het programma treffen jullie de eerste trainingsmomenten en oefenwedstrijden aan. De selecties starten in de 4e week van de zomervakantie. Anderen volgen enkele weken daarna. Voor de O8- t/m O15-jeugd staan er twee leuke Excelsior Rotterdam Voetbaldagen gepland.

Verder vindt o.a. op zaterdag 28 augustus 2021 de IJsselcup plaats, waarvan de finales dit keer ons sportpark plaats vinden. In principe komen op deze laatste zaterdag van de vakantie alle teams in actie (kennismaking, training en/of oefenduel). Kan je hier of bij een eerdere geplande wedstrijd niet aanwezig zijn i.v.m. bijvoorbeeld je geplande vakantie, laat dit dan tijdig het wedstrijdsecretariaat weten.

Wanneer en op welk veld jouw team komend seizoen traint vindt je op deze site bij ‘Club Info – Trainingen’. De startdatum tref je aan in het programma op deze site. Houdt eventuele wijzigingen/aanpassingen in de gaten!