• Uitgifte Jubileumboek doorslaand succes

Afgelopen zaterdag 28 november was de eerste van twee zaterdagen dat het prachtige jubileumboek van Spirit kon worden opgehaald. De organisatie van Spirit had een zogenoemde drive-through gecreëerd op het prachtige nieuwe complex van Goudriaan Transport BV op het Zijdepark in Ouderkerk. De reacties op het hoek waren overweldigend. Een kleine greep: “waanzinnig”, “zeer professioneel”, “niet normaal zo gaaf” en “wat een enorm werk moet dat geweest zijn”. De eerste zaterdag zijn er al meer dan bijna 400 boeken door leden en sponsors opgehaald. Ook zijn er al bijna 100 losse exemplaren verkocht voor een prijs van €15. Het boek leent zich namelijk ook uitstekend als sinterklaas- of kerstcadeau. In totaal zijn er 1200 boeken gedrukt. Zaterdag 5 december a.s. zal de laatste mogelijkheid zijn om het boek op te halen voor de leden en de sponsors. De locatie is weer bij Goudriaan Transport en de tijd is van 12.00 uur tot 16.00 uur.

Foto's zijn genomen door Rene Bitter (c)

Wanneer u alle foto's wilt zien, klik dan hier https://photos.app.goo.gl/XvyLJcuk