• Waarschuwing: geen toegang tot Spirit complex!

Ondanks meerdere waarschuwingsborden, gesloten hekken en diverse uitingen op social media en de landelijke en regionale pers, lijkt het toch nog niet voor iedereen duidelijk dat de toegang tot het Spirit complex, vanwege de huidige Corona crisis, ten strengste verboden is. Alleen voor personen die hiervoor speciaal toestemming hebben van het bestuur is het mogelijk het complex te betreden.

Desondanks komt het nog steeds regelmatig voor dat er mensen (leden en niet-leden) van onze velden gestuurd moeten worden die denken dat dit verbod voor hen niet geldt. Inmiddels is ons bestuur ook door Handhaving gewaarschuwd dat er bij een volgende overtreding beboet gaat worden. Uiteraard zullen eventuele boetes verhaald gaan worden op de overtreders.

Ons complex is voorzien van 23 (zichtbare en onzichtbare) beveiligingscamera's, en een ieder wordt duidelijk herkend op camerabeelden. Bij een volgende overtreding zullen wij helaas genoodzaakt zijn deze beelden te overhandigen aan de politie. Wij nemen aan dat dit soort maatregelen niet nodig zijn en dat een ieder het toegangsverbod vanaf heden zal respecteren.